-Τηλεφωνήτρια: Το κατάστημά μας στο Μαρούσι είναι απέναντι από το μέγαρο του ΟΤΕ, δίπλα από την τράπεζα Eurobank.
-Συνδρομητής: Σε ποια; Σε αυτή που πήρα το δάνειο;...

-Συνδρομητής: Γεια σας! Από την αρχή της σύνδεσης δεν έχω λάβει λογαριασμό.
-Τηλεφωνήτρια: Σε ποια διεύθυνση έχετε δηλώσει να αποστέλλονται οι λογαριασμοί σας;
-Συνδρομητής: Στη διεύθυνση τάδε...
-Τηλεφωνήτρια: Και εμείς αυτή τη διεύθυνση έχουμε.
-Συνδρομητής: Αλήθεια; ... Πού μένετε; ...

-Τηλεφωνήτρια: Πείτε μου σας παρακαλώ το όνομά σας.
-Συνδρομητής: Νικολάου.
-Τηλεφωνήτρια: Το μικρό;
-Συνδρομητής: ...Κοιμάται...

-Συνδρομητής: Έχουμε 5 κινητά και είναι ακόμη στο Personal. Πότε θα μας βάλετε στο For All;
-Τηλεφωνήτρια: Το έχετε ζητήσει;
-Συνδρομητής: Όχι, αφού είναι για όλους!!!...

-Συνδρομητής: Το τηλέφωνό μου έχει πρόβλημα! Εδώ και ένα μήνα βγάζει μόνο 112!
-Τηλεφωνήτρια: Παρακαλώ, κλείστε το και ξανανοίξτε το.
-Συνδρομητής: Μάλιστα. Μήπως πρέπει να βάλω και την κάρτα μέσα;
-Τηλεφωνήτρια: Την κάρτα SIM εννοείτε;
-Συνδρομητής: ΝΑΙ.
-Τηλεφωνήτρια: Δηλαδή δεν την έχετε μέσα στο τηλέφωνο;
-Συνδρομητής: Όχι! Την έχω αφήσει στο σπίτι μου για να μην τη χάσω!!!

-Συνδρομητής: Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το τηλέφωνό μου.
-Τηλεφωνήτρια: Να, όταν με καλούν χτυπάει τρεις φορές και μετά βγάινει μια φωνή που λέει:"Λυπούμεθα, ο τηλεφωνητής το συνδρομητή που καλέσατε δεν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί...".
-Τηλεφωνήτρια: Μου δίνετε κάποιο στοιχείο του συνδρομητή για να σας ενημερώσω;
-Συνδρομητής: Ναι, είναι λοχίας!!!

-Συνδρομητής: Πάω να καλέσω και το κινητό μου κάνει σαν ...ασθενοφόρο.
-Τηλεφωνήτρια: Ακούτε έναν τριτονικό ήχο;
-Συνδρομητής: Δεν ξέρω αν είναι τριτονικός. Πάντως είναι σαν ασθενοφόρο.

-Συνδρομητής: Η συσκευή μου δεν έχει καλή ...ακροαματικότητα. Γιατί;

-Συνδρομητής: Τί πρέπει να κάνω για να έχω αναγνώριση κλήσεων;
-Τηλεφωνήτρια: Θα χρειαστεί να καλέσετε 1275.
-Συνδρομητής: Να καλέσω 12 & 20' που έχω διάλειμμα;

-Τηλεφωνήτρια: Μας καλείτε από το ίδιο το κινητό;
-Συνδρομητής: Όχι, απού του χουράφ...

-Συνδρομητής: Θα ήθελα να ακυρώσω το νούμερο του αδερφού μου.
-Τηλεφωνήτρια: Θα πρέπει να μας καλέσει ο ίδιος.
-Συνδρομητής: Μα, είμαστε δίδυμοι!!!

-Συνδρομητής: Γεια σας. Θέλω να μου πείτε αν το κινητό μου λειτουργεί για το εξωτερικό.
-Τηλεφωνήτρια: Σε ποια χώρα θα ταξιδέψετε;
-Συνδρομητής: Στην Αμαλιάδα.

-Συνδρομητής: Καλημέρα σας! Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Πολλές φορές παίρνω τηλέφωνο το σύζυγό μου και μου λέει κάποια: "Πατήστε αμφίεση"...Τί σημαίνει αυτό;!!!

-Συνδρομητής: Που θα μπορούσα να βρω μια μπαταρία Λασιθίου;!!!

-Συνδρομητής: Πλήρωσα από τις 10:00. Έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου;
-Τηλεφωνήτρια: Έχει ενεργοποιηθεί. Δοκιμάσατε να καλέσετε από το κινητό σας;
-Συνδρομητής: Μα απ' αυτό σας καλώ, κυρία μου!!!

-Τηλεφωνήτρια: Να σας αφήσουμε ένα τηλέφωνο, να μας καλέσει ο γιος σας;
-Συνδρομητής: Πού να σας καλέσει, παιδάκι μου; Ένα μικρό σπιτάκι έχουμε. Πού να χωρέσετε όλοι;

-Συνδρομητής: Γεια σας! Θέλω να κάνω απορρόφηση κλήσεων από το κινητό μου στο σταθερό...

-Συνδρομητής: Το τηλέφωνο ανήκει στον παππού μου.
-Τηλεφωνήτρια: Θα πρέπει όμως να μας καλέσει ο ίδιος για να τον εξυπηρετήσουμε.
-Συνδρομητής: Τώρα σωθήκατε!!!Αν σας πάρει ο ίδιος δε θα μπορέσετε να συνεννοηθείτε, γιατί είναι 80 χρονών και κουφός!
-Τηλεφωνήτρια: Τότε, γιατί έκανε σύνδεση στο όνομά του;
-Συνδρομητής: Γιατί τότε άκουγε!

-Συνδρομητής: Παρακαλώ, θα ήθελα να διακόψετε τη διακοπή σύνδεσης!

-Συνδρομητής: Γεια σας! Θα ήθελα να με συνδέσετε με το τμήμα ...ανωμαλίας λογαριασμών!

-Συνδρομητής: Γεια σας! Δεν έχω τηλεφωνητή και θα ήθελα να μου κάνετε αυτήν την... παρεκτροπή!

-Συνδρομητής: Μου πάτησε ένα φορτηγό την κάρτα μου, αλλά εγώ τη βλέπω μια χαρά. Δε χρειάζετε να την αλλάξω, ε...;

-Συνδρομητής: Παρακαλώ, τι σημαίνει το "erase";
-Τηλεφωνήτρια: Διαγραφή... Αλλά, γιατί έχετε το menu του τηλεφώνου σας στα αγγλικά;
-Συνδρομητής: Γιατί έτσι με βολεύει καλύτερα!!!

-Συνδρομητής: Θέλω να ενεργοποιήσω τον τηλεφωνητή μου, αλλά καλώ 999 και μου λέει να "πληκτρολογήσω το Δήλεσι"!!! Τί να κάνω;

-Συνδρομητής: Καλώ έναν αριθμό και βγαίνει μια κοπελιά και μου λέει ότι "η σύνδεση με τον αριθμό που καλέσατε δεν είναι ...σφιχτή!". Τί εννοεί;

-Τηλεφωνήτρια: Έχετε προσωπικό τηλεφωνητή, κύριε;
-Συνδρομητής: Όχι! Έχω όμως γραμματέα!

-Τηλεφωνήτρια: Θα πληκτρολογήσετε 1275 ΥΕΣ και θα ακολουθήσετε ηχογραφημένες οδηγίες...
-Συνδρομητής: 1275 και το ΓΕΣ; Ποιο είναι το ΓΕΣ; Το ΓΕΣ είναι στο Πεντάγωνο!

-Τηλεφωνήτρια: Πείτε μου το ΑΦΜ.
-Συνδρομητής: Δεν το θυμάμαι.
-Τηλεφωνήτρια: Πείτε μου την ημερομηνία γεννήσεως.
-Συνδρομητής: 1962.
-Τηλεφωνήτρια: Το ποσό που πρέπει να εξοφλήσετε είναι 126 Ευρά.
-Συνδρομητής: Τί θέλετε να πείτε δηλαδή, ότι το ποσό του λογαριασμού βγαίνει από την ημερομηνία γεννήσεως;
-Τηλεφωνήτρια: Παρακαλώ, βγάλτε την κάρτα από το κινητό σας.
-Συνδρομητής: Δεν μπορώ να τη βγάλω.
-Τηλεφωνήτρια: Γιατί;
-Συνδρομητής: Έχω βάλει κόλλα στιγμής και έχει κολλήσει με το κινητό!

Από το "αλφαβητάρι του εκσυγχρονισμένου" που προβληματίζεται με το μέλλον και ενίοτε...νοσταλγεί το παρελθόν - Στάθης Παπαγιαννίδης - Κεφ. 13 (Ο Εξ αγοράζει στο παιδί του κινητό)

Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια