Μια ελληνική πρωτοποριακή μέθοδος κατασκευής οχημάτων, με κοινή πλατφόρμα για ηλεκτρικά, οικογενειακά και σπορ αυτοκίνητα, απασχολεί έντονα το τελευταίο διάστημα την ευρωπαϊκή, κινεζική και αμερικανική αγορά.

Το φθηνό, ευέλικτο και ποιοτικό σασί που σχεδίασαν, με τη βάση την τεχνική του παραμετρικού πλαισίου, ο μηχανολόγος-μηχανικός, δρ Δημήτρης Χατζηκακίδης και οι συνεργάτες του προσελκύει το ενδιαφέρον μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, που αναζητούν τρόπους να μειώσουν το κόστος κατασκευής αυτοκινήτων, χωρία να κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα και το ντιζάιν (design).



Το ελληνικό παραμετρικό σασί (parametric chassis) βασίζεται σε μια απλή διάταξη αναρτήσεως και πλαισίου, που προσφέρει στο όχημα τα πλεονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά ενός πολύ ακριβότερου αυτοκινήτου και δίνει στις εταιρείες τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν μεγάλα χρηματικά ποσά. Στις γωνίες του πλαισίου χρησιμοποιείται τέσσερις φορές το ίδιο στοιχείο αναρτήσεως, ενώ οι μπαταρίες (ή τα άλλα βαριά και ογκώδη στοιχεία κυψελών καυσίμου κ.λπ.) τοποθετούνται στο κέντρο. Το παραμετρικό σασί είναι κατάλληλο για την κατασκευή ηλεκτρικών / υβριδικών και σπορ αυτοκινήτων, συμβατικών Ι.Χ., στρατιωτικών, αλλά και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Το μεγάλο πλεονέκτημα της νέας μεθόδου είναι ότι στηρίζεται στην τεχνολογική καινοτομία και εστιάζει στον πρωτογενή σχεδιασμό, γεγονός που αποτυπώνεται και στο styling του αυτοκινήτου. «Ο σωστός πρωτογενής σχεδιασμός αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα χτίζεται το styling. Ο τρόπος που δομείται αυτή η τεχνολογία κάνει πολύ ανταγωνιστικό το product data management (pdm) και επιτρέπει τον σχεδιασμό με βάση πολύ ευέλικτες διαδικασίες, advanced assembling exchange (aax)» αναφέρει ο κ. Χατζηκακίδης.

Από το 2010, όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα σημάδια της κρίσης στον χώρο του σχεδιασμού οχημάτων, όλο και περισσότεροι κατασκευαστές υιοθετούν την άποψη ότι η έμφαση στην καινοτομία θα μπορούσε να αποτελέσει την απάντηση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος.

Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί την τελευταία τριετία στην Ευρώπη είναι το γεγονός ότι έβαλαν λουκέτο ακόμα και εταιρείες κολοσσοί, που πρωταγωνίστησαν στον χώρο του σχεδιασμού οχημάτων για δεκαετίες. Στις εταιρίες που κατέρρευσαν συγκαταλέγονται η ανεξάρτητη Italdesign του Giorgetto Giugiaro (που εργάζεται σήμερα στη Volkswagen), ο ιστορικός σχεδιαστικός οίκος της οικογένειας Bertone και ο φημισμένος οίκος Pininfarina, που ανέστειλε τη βιομηχανική δραστηριότητά του.

Σε μια εποχή λοιπόν όπου οι παραδοσιακές design - style εταιρείες κλείνουν η μία μετά την άλλη, ο κ. Χατζηκακίδης παρουσιάζει ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο σχεδιασμού, που τοποθετεί σε πρώτο πλάνο την τεχνολογική καινοτομία. «Σκοπός μας είναι να μετατρέψουμε την καινοτομία σε σχεδιαστικό πλεονέκτημα και να αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο δυναμικό που στελέχωσε επί σειρά ετών τις μεγάλες εταιρείες, ώστε να προωθήσουμε τις νέες υπηρεσίες σε όλες τις μεγάλες αγορές» σημειώνει ο ίδιος.

Παρακολουθήστε στα βίντεο που ακολουθούν τον κ. Χατζηκακίδη στην εκπομπή "Auto HIGH" του Κώστα Τουρναβίτη στο High TV...












Πηγή: dimokratianews.gr - ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

2 comments

  1. Σάς ευχαριστούμε γιά τήν αναφορά σας στήν καινοτομία μας, (τού Παραμετρικού Πλαισίου καί τού Στοιχείου Αναρτήσεως). Η τεχνολογία αυτή από τό 1998, έχει αρχίζει νά αλλάζει τά δεδομένα στόν χώρο τού βιομηχανικού σχεδιασμού διεθνώς, μετά τήν απόδοση πολλών πατεντών, από τό 2011, στίς κύριες αγορές.
    Μπορείτε ακόμα νά παρακολουθήσετε μία δεκάλεπτη συνέντευξη (Ιούλιος 2013) στό : http://skaitube.com/clip/watch_video.php?v=SBBABHU44ROA
    καί μία ομιλία για αυτήν τήν καινοτομία στό :http://www.livemedia.gr/video/46688#.UfbhDh3kuNA.facebook

    Posted on 31 Αυγούστου 2013 στις 11:37 π.μ.

     
  2. Ανώνυμος είπε,

    Συνχαρητηρια Κ Χατζηδακη.Σας ευχαριστουμε που μας κανετε περηφανους!!Συνεχιστε το εκπληκτικο σας εργο.Θα ειμαστε μαζι σας.Σας ευχαριστουμε

    Posted on 21 Φεβρουαρίου 2014 στις 4:21 μ.μ.

     

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια