Οι Όροι Χρήσης που αποδέχονται οι χρήστες πριν την εγκατάσταση μιας εφαρμογής (EULA) ή κατά την εγγραφή σε μία online υπηρεσία, είναι συνήθως αχανείς και οι περισσότεροι δεν τους διαβάζουν.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να αποδέχονται αρκετά σημεία στα οποία δεν συμφωνούν. Το Mashable συγκέντρωσε κάποια σημαντικά σημεία σε όρους χρήσης γνωστών κοινωνικών δικτύων που οι χρήστες έχουν αποδεχθεί και είναι πολύ πιθανό να μετανοιώσουν για αυτό!

1. Το Facebook μπορεί να χρησιμοποιήσει φωτογραφίες και βίντεο και ό,τι χρήση θέλει.

Οι φωτογραφίες που ανεβάζουν τα μέλη του γνωστού κοινωνικού δικτύου, ανήκουν στο Facebook και όχι στον χρήστη που τις ανέβασε. Αυτό σημαίνει ότι το Facebook μπορεί να παραδώσει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει κάποια φωτογραφία σε τρίτους, χωρίς να αποδώσει στον χρήστη του Facebook κάποιο δικαίωμα.

2. Όσοι έχουν καταδικαστεί για σεξουαλική παρενόχληση, δεν επιτρέπεται να έχουν προφίλ (profile) στο Facebook

Αρκετά κατανοητός όρος, που δεν επιτρέπει σε άτομα που έχουν καταδικαστεί για βιασμό ή σεξουαλική παρενόχληση, να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Facebook.

3. To Facebook θέλει οι χρήστες του να έχουν ενημερωμένα τα στοιχεία επικοινωνίας

Το Facebook επιθυμεί για λόγους ασφαλείας κυρίως, τα στοιχεία επικοινωνίας (email, αριθμός κινητού τηλεφώνου) να είναι σωστά και κάθε αλλαγή να γίνεται άμεσα.

4. Το Twitter κρατά στατιστικά με την πλοήγηση του χρήστη

Πολιτική του Twitter είναι να κρατά στοιχεία της πλοήγησης του χρήστη, όπως είναι η IP διεύθυνση, αλλά επίσης το ενδιαφέρει πώς έφτασε ο χρήστης στο Twitter, ή που κατευθύνθηκε μέσα από κάποιο tweet.

5. Τo Twitter απαγορεύει τη δέσμευση κάποιου ονόματος χρήστη (username)

Στο Twitter χαρακτηριστικό κάθε χρήστη είναι το όνομα χρήστη (username) του κι όχι όπως είναι στο Facebook, το ονοματεπώνυμο. Η ιδέα να καταχωρηθεί ένα username ώστε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον, απαγορεύεται από το Twitter, που ήδη ανενεργά προφίλ τα διαγράφει μετά από 6 μήνες.

6. Το Instagram δεν επιτρέπει φωτογραφίες σεξουαλικού περιεχομένου

Αν και έχει αρκετή συζήτηση, υπάρχουν κάποια κοινώς αποδεκτά πρότυπα (standard) για το ποιές φωτογραφίες είναι σεξουαλικού περιεχομένου και το Instagram φροντίζει την άμεση διαγραφή τους.

7. Μην στέλνετε ιδέες στο Instagram, αλλά αν το κάνετε, μπορεί να χρησιμοποιηθούν

Αυτός είναι ένας περίεργος όρος χρήσης, που υποδεικνύει στα μέλη του Instagram να μην στείλουν νέες ιδέες για αλλαγές, αλλά αν το κάνουν μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς να δοθούν εύσημα ή χρήματα στο μέλος που έστειλε την ιδέα.

8. Μην κάνετε φίλο στο LInkedIn κάποιον που δεν γνωρίζετε

Σε αυτό που διαφέρει το LinkedIn σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, είναι που δεν επιτρέπει στα μέλη του να «συνδεθούν» με κάποιο άλλο μέλος που δεν γνωρίζουν, στην «πραγματική ζωή».

9. Το LinkedIn  προφίλ (profile) δεν είναι για προώθηση συνοδών ή ιερόδουλων

Μπορεί σε ορισμένα κράτη να είναι νόμιμη η προώθηση της πορνείας ή των συνοδών, ωστόσο το LinkedIn δεν επιτρέπει δημιουργία τέτοιων προφίλ.

10. Στο LinkedIn δεν επιτρέπονται τα ψέματα

Όπως ισχύει σε ένα σωστό βιογραφικό, τα όσα γράφονται να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, έτσι και στο LinkedIn, δεν επιτρέπονται ψευδείς πληροφορίες στο προφίλ του κάθε χρήστη.

Πηγή: techit.gr - ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια