Στιχάκια αγάπης για SMS...

Posted by Clopy Paste 27 Φεβρουαρίου 2015


Εντάξει, μπορεί να στέλνουμε μηνύματα από το Viber, το Facebook, το WhatsApp και δεν ξέρουμε τι άλλο υπάρχει, αλλά τα κλασικά SMS μηνύματα, από το κινητό είναι άλλη φάση. Δείτε μερικά στιχάκια που μπορείτε να στείλετε... έτσι ξαφνικά στην αγαπημένη / αγαπημένο σας!

Και αν το ταίρι σας, δεν σας έχει συνηθίσει σε τέτοια μηνύματα, ακόμα καλύτερα!

Με ένα κινητό δεν μπορώ να σε δω,
με ένα μήνυμα δεν μπορώ να σε φέρω κοντά μου!
Ξέρω όμως πως όταν κοιμηθώ
θα σε δω στα όνειρά μου!!!

Μου είχαν μάθει ότι μια μέρα έχει 24 ώρες, η μια ώρα 60 λεπτά, ένα λεπτό 60 δευτερόλεπτα, αλλά κανείς δεν μου έμαθε ότι .. ένα δευτερόλεπτο χωρίς εσένα είναι αιώνας!

Τα χείλη σου αγάπη μου
και η φλογερή ματιά σου,
μ’ έκαναν να σ’ ερωτευτώ
και να βρεθώ κοντά σου.

Και να μπορούσα μάτια μου
χίλιες φορές να ζούσα,
χίλιες φορές πιο δυνατά,
εσένα θ’ αγαπούσα.

Υπάρχουν πολλά όνειρα στη ζωή μου, άλλα μικρά, άλλα μεγάλα, άλλα όμορφα, άλλα άσχημα, μα το πιο γλυκό μου όνειρο διαβάζει αυτό το μήνυμα!!!

Για μένα μόνο ένα άτομο υπάρχει
ΕΣΥ!
Για μένα μόνο ένας έχει μάτια σαν διαμάντια
ΕΣΥ!
Για μένα μόνο μια λέξη υπάρχει
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ!
Για μένα μόνο δυο χείλη υπάρχουν
ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!

99% μου λείπεις
99% σε σκέφτομαι
99% σε φαντάζομαι
99% σε ονειρεύομαι
100% με τρελαίνεις
100% Σ’ ΑΓΑΠΩ!

Μου λήπις …; Μου λύπης …; Μου λίπεις …; Μου λείπυς …; Μπορεί να μην με έμαθαν να το γράφω σωστά...αλλά εσύ με έμαθες να το αισθάνομαι!!!

Σε κάθε σταγόνα της βροχής έγραψα Σ’ αγαπώ... Ελπίζω να βραχείς! (Εάν βρέχει εκείνη τη μέρα!)

Αν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν έπεφτε ένα αστέρι… τότε η σελήνη θα ένιωθε μοναξιά.

Της νύχτας τα άστρα όταν βγουν
εσένα μόνο βλέπουν,
γιατί τους ζήτησα εγώ
πάντα να σε προσέχουν!!!

Όσο και αν είμαι μακριά μόνη ποτέ δεν θα ‘σαι,
σε σκέφτομαι και σ’ αγαπώ αυτό να το θυμάσαι.

Την αγκαλιά σου λαχταρώ τα μάτια σου ζητάω,
στη σκέψη της αγάπης μας τα βράδια ξενυχτάω…

Θα ‘θελα να ‘μαι δάκρυ σου που όταν θα κλαις να κάνω,
ζωγραφιστό το σ’ αγαπώ στο μάγουλό σου επάνω!

Αν ποτέ αποφασίσεις να με σκοτώσεις
μην σημαδέψεις την καρδιά μου, γιατί εκεί μέσα υπάρχεις εσύ!

Αν νιώσεις ένα βάρος μέσα στην αγκαλιά σου,
να ξέρεις ότι η σκέψη μου κουράστηκε και ξάπλωσε κοντά σου.

Όπου και να’ μαι, θα σε θυμάμαι μ’ όποιον και να’ μαι, θα σε ζητώ.
Δικαίωμά σου να με ξεχάσεις. Δικαίωμά μου να σ’ αγαπώ!

Είσαι τ’ αστέρι που κρατώ, μες στην καρδιά μου φυλαχτό,
όνειρο ατέλειωτο, γλυκό, μικρό μου αστέρι, σ’ αγαπώ!

Σ’ αγαπώ με όλα τα σ’ αγαπώ του κόσμου, σε κοιτώ με όλα τα μάτια του κόσμου
σ’ αγγίζω με όλα τα χέρια του κόσμου, γιατί είσαι ο κόσμος όλος για μένα.

Έχω ένα όμορφο αρκουδάκι! Έχει δυο γλυκά ματάκια! Έχει δυο γλυκά χειλάκια και ένα γλυκό προσωπάκι! Κι όταν του πω δώσ’ μου ένα φιλάκι, θα υπακούσει! Απάντησε μου γλυκό μου αρκουδάκι!

Ο Θεούλης έκανε τα αγγελάκια και τα έβαλε να παίζουν στον ουρανό. Ένα όμως ήταν τόσο όμορφο και γλυκό που τα άλλα ζήλεψαν και το έριξαν στη γη. Μωρό μου, χτύπησες;

Αν ένα αστέρι μπορούσε να φανερώσει όλη την αγάπη μου για σένα, τότε σου χαρίζω έναν ουρανό γεμάτο άστρα για να καταλάβεις πόσο σε αγαπώ!

Λένε πως η ελληνική γλώσσα είναι από τις πιο πλούσιες γλώσσες του κόσμου, κι όμως τώρα μοιάζει τόσο φτωχή, αφού δεν βρίσκω λόγια να περιγράψω πόσο μου λείπεις!

Θέλω τα μάτια σου να βλέπουν το μυαλό μου. Θέλω το στόμα σου να αγγίζει το δικό μου. Θέλω το σώμα σου να λάμπει στο πλευρό μου. Θέλω εσένα, ατέλειωτο μωρό μου!

Η ζωή μου ήταν μια ήρεμη λίμνη μέχρι που σε γνώρισα! Ήρθες σαν πέτρα και τάραξες τα νερά! Θα πεις τα νερά σε λίγο ηρεμούν… Ναι, αλλά η πέτρα θα είναι πάντα εκεί.

Απόψε τα αστέρια ζωγραφίζουν το όνομά σου, σε μια σελίδα από τον ουρανό. Η νύχτα φοράει το άρωμα σου κι εγώ θέλω τόσο να σε δω!!!

Αν καμιά φορά στον ύπνο και στα όνειρα σου, αισθανθείς ζέστη στην αγκαλιά σου, να ξέρεις πως η σκέψη μου κοιμήθηκε κοντά σου!!!

Δυο πράγματα μπορούν να αποφέρουν μεγάλες συγκινήσεις στη ζωή μου. Η παρουσία σου και η απουσία σου. Η παρουσία σου με αναστατώνει και η απουσία σου με σκοτώνει!

Κλείσε τα μάτια. Άκουσε καλά. Υπάρχει κάποιος κάπου μακριά. Δεν σ’ έχει κοντά του και πονάει βαθιά. Ψάχνει τ’ αστέρια να πει μια ευχή, απόψε το βράδυ κοντά του να έρθεις εσύ!!!

Σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον παράδεισο! Μου είπαν ότι χάθηκε ο ομορφότερος άγγελός τους! Με ρώτησαν αν ξέρω κάτι. Μην φοβάσαι δεν σε μαρτύρησα.

Ήθελα να σου στείλω κάτι απερίγραπτο, όμορφο, γλυκό, ερωτικό, δυναμικό, έξυπνο, αλλά δυστυχώς δεν χωράω πάνω στην οθόνη!!!

Να ενωθούν δυο αστέρια είναι κάτι φυσικό.
Να ενωθούν δυο άνθρωποι είναι κάτι απλό.
Να ενωθεί ένας άνθρωπος και ένα αστέρι είναι κάτι μαγικό!
Καληνύχτα αστέρι μου!

Έχεις τα πιο γλυκά μάτια του κόσμου και είσαι σκέτη γλύκα και θα είναι τυχερός αυτός που θα σε έχει…
Σ’ αγαπώ!

Μήπως είσαι αστέρι μακρινό;
Μήπως ένα μικρό λουλούδι;
Ό,τι κι αν είσαι σ’ αγαπώ
γλυκό μου αγγελούδι.

Αν οι αισθήσεις μου αποφασίσουν να ταξιδέψουν, κόβουν εισιτήριο για το πιο όμορφο μέρος της γης, την αγκαλιά σου!!!
Πού μπορώ να βρω εισιτήριο;

Προσπαθώ να γεμίσω τις ώρες
που είσαι μακριά μου, αλλά όσο
πιο πολύ προσπαθώ τόσο περισσότερο
μου λείπεις…

Το ότι σ’ αγαπάω
δεν σε κάνει ξεχωριστή,
το ότι είσαι ξεχωριστή
με έκανε να σ’ αγαπώ.

Η πιο μεγάλη ανάμνηση: Η γνωριμία μας…
Η πιο μεγάλη μου λύπη: Η απόσταση…
Η πιο κρυφή μου ελπίδα: Ένα σου μήνυμα….
Το πιο τρελό μου όνειρο: ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΔΩ!!!

Για κάθε μέρα υπάρχει ο ήλιος.
Για κάθε νύχτα υπάρχει το φεγγάρι.
Για κάθε πουλί υπάρχει ένα ταίρι.
Όμως για μένα υπάρχεις μόνο εσύ.

Μες τη θερμή σου αγκαλιά
θέλω να χτίσω μια φωλιά,
να βρω τον έρωτα ξανά,
μες στα θερμά σου τα φιλιά.

Αν διαβάσεις αυτό το μήνυμα μου χρωστάς 1 φιλί,
αν το αποθηκεύσεις 1 αγκαλιά,
αν το σβήσεις 1 ραντεβού,
αν μου απαντήσεις τότε μου τα χρωστάς όλα!!!
Λοιπόν, τί θα κάνεις;

Ήθελα να σου στείλω όλη την αγάπη μου, αλλά δεν χωρούσε σε ένα μήνυμα,
ούτε σε δύο,
ούτε σε δέκα.
Βασικά, δεν έρχεσαι εδώ να την πάρεις;

Έγραψα στα σύννεφα σ αγαπώ και τα πήρε ο αέρας ...έγραψα στην άμμο σ’ αγαπώ και το σβήσε η θάλασσα... έγραψα στην καρδιά μου σ’ αγαπώ και δεν θα το σβήσει κανείς!

Είσαι η πυξίδα μου,
Γι’ αυτό αν σε χάσω… Χάθηκα!!!

Όταν οι αισθήσεις μου ταξιδεύουν βγάζουν εισιτήριο για το ομορφότερο μέρος του κόσμου: «Την αγκαλιά σου».

Αν η αγάπη είχε σχήμα θα ήταν του κορμιού σου...
Αν είχε χρώμα θα ήταν των ματιών σου.
Αν είχε ήχο θα ήταν της φωνής σου.
Όσο μ’ αγαπάς παίρνει η αγάπη τη μορφή σου!!!

Στέλνω τ’ αστέρια τ’ ουρανού σαν χάδι μες στη νύχτα για να σου ψιθυρίσουνε μωράκι καληνύχτα!!!

Αν κρατήσεις 11 τριαντάφυλλα μπροστά σ’ έναν καθρέφτη θα δεις τα 12 ωραιότερα πράγματα του κόσμου!!!

Αν χρειάζεσαι αγάπη και μας χωρίζουν 100 σκαλιά, μπορείς να κατέβεις 1 σκαλί για να έρθεις κοντά μου κι εγώ θα ανέβω τα 99 για να είμαι εκεί...

Μπορεί να μην είσαι σοκολάτα LACTA,
αλλά είσαι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου.

Σ’ αγαπώ! Δεν μπορώ τίποτ’ άλλο να πω, πιο βαθύ, πιο απλό, πιο μεγάλο…

Τα μάτια σου είναι θάλασσα και όποιος θα ταξιδέψει
πρέπει να το καλοσκεφτεί, γιατί θα κινδυνεύσει.

Μακάρι να ήσουν σύννεφο και εγώ να 'μουν αγέρι
να σε φυσά ο άνεμος κοντά μου να σε φέρει.

Μακάρι να σουν θάλασσα και εγώ να ήμουν άμμος
θέλεις δεν θέλεις να σουνα στην αγκαλιά μου επάνω. 

Με τ ’αστέρια για βαγόνια και το φεγγάρι οδηγό 
ανάμεσα στα δυο σεντόνια 
θα κάνουμε ταξίδι μακρινό...

Αν μια ευχή μπορούσα να κάνω 
μόνο αυτό και τίποτα παραπάνω 
να 'χα εσένα θα ζητούσα 
κάθε στιγμή να σε φιλούσα...

Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com - pswnio.gr

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια